sobota, 12 listopada 2016

KTO CZYTA BLOG?

Kiedy otworzyłam blog, zadziwiło mnie to, że już w pierwszym dniu weszło na niego ponad sto osób. Dzisiaj, po trzech miesiącach istnienia, mamy prawie siedem tysięcy wyświetleń. Dla mnie to bardzo, bardzo dużo!
Początkowo wchodziły na blog głównie osoby mieszkające we Włoszech, potem uzyskały przewagę Stany Zjednoczone. Dzisiaj na mojej mapce wyświetleń ciemnozielona jest Polska (to po ostatnich kontaktach ze szkołami języka włoskiego) ale zaczynają nabierać koloru również i Indie...
Naprawdę fascynuje mnie fakt, że ktoś w Indiach czyta co my tu piszemy. Ten web to jednak potężne narzędzie!
A w ogóle to fajnie by było, jakbyście mi podpowiedzieli, o czym chcecie czytać. Więcej polityki? Więcej kuchni? Historii? A może plotek?
Podpowiadajcie!
I miłej niedzieli!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz